Kristi himmelsfärd

Tjenixen! Kristi himmelsfärdsdag idag då, med andra ord ledig, jippie!! Mina planer för idag är att snygga till lite i rummet (varför blir det jämt så stökigt:S) och kanske dra upp en snabbis till Gränby. I eftermiddag/kväll ska vi ha middag här hemma, mina systrar och alla ska komma:) Det blir grillad oxfilé med klyftpotatis samt den gudomliga kantarellsåsen och bearnaisesås, blir säkert bra:) Till efterrätt blir det mammas rabarberpaj så jag måste ut och plocka lite rabarber! Min andra uppgift till middagen är dukning, hmm undra hur jag ska vika servetterna hihi.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1206724/images/2012/pic_202895632.jpg" class="image">


Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback