10 maj

Hej på er! Idag hade jag sovmorgon till tio som vanligt på torsdagar. Hade ingen lust att gå men jag traskade iväg iallafall. Dagen bestod ändå bara av idrott eftersom den andra lektion blev inställd för att lärarna skulle rätta nationella prov. På idrotten fick vi jogga runt runt i 12 minuter samt kolla puls och sånt där, jogga supersakta men jag stannade inte nån gång iallafall så jag och min magonda mage och min kropp som känns slö och konstig är rätt nöjd.

När jag kom hem för en stund sen slängde jag ihop lite mat och har nu ätit det ute. Det är inte så varmt idag, blåser lite, men jag är glad att det inte regnar.

Gissa vem jag hör nu då? Mats, före detta idrottslärare.

Ska ta det lite lugnt nu och sen göra ett så kallat hemprov.


Klicka här för att kommentera
Postat av: Anonym

hahaha mats xD

2012-05-12 @ 17:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback