Jönssonligan

Halloj, ligger i soffan och har precis tittat klart på Jönssonligan haha. Jag har inte varit på topp den här helgen, det började med ont i magen på fredagen, lördagen gick det över till snuvig, helt slö i kroppen och lite feber kändes det som och idag är jag också slö och snuvig men det börjar bli bättre:) Jag har lite saker jag borde göra som jag tänkte försöka göra nu, sen när mamma kommer hem om några timmar blir det mat och sen tidigt i säng, somnade någonting mellan nio och halv tio igår hehe men det var skönt:)

Usch jag känner mig så ofräsch! Man kanske ska ta en dusch, men det är ju så jobbigt. Inte under tiden man duschar men efteråt.


Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback