15.35

Halloj! Sitter och väntar på att ugnen ska göra klart min mat, det kommer vara klart till fyra så det blir rätt tidig middag. Under tiden sitter jag här i köket och pluggar matematik. På tisdag kl.09.40 börjar nämligen mitt matteprov som handlar om funktioner. Är redan nervös men för att hålla ned nervös-nivån så pluggar jag, bättre att gå dit och känna att man kan lite än att gå dit utan någon kunskap alls, rätt logiskt eller hur!? Förra gången jag hade matteprov gick jag igenom alla exemplena så att jag kunde dem hyfsat och den här gången tänkte jag göra samma sak, men kapitlet är tyvärr mycket längre och det bidrar till fler exempel, runt 37 stycken som jag ska gå igenom! Än så länge har jag betat av 6 varav två jag satte ett litet frågetecken på. Bilden är såklart ironisk haha..


Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

hahaha du e rolig du:D!!

2012-03-22 @ 17:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback