Snarkningar av ett spöke..?

Detta var för kanske 20 minuter sen. Jag hade precis lagt mig i soffan för att glo lite på tv, plötsligt hör jag något. Jag sänker ljudet på teven för att höra vart det kommer ifrån och vad det är. Det låter som snarkningar från källaren, det brukar inte vara något konstigt med det, för pappa brukar göra det ibland när han somnar framför tråkig golf. Men pappa är inte hemma och ingen annan är här heller, vad jag vet.. kanske någon som spökar. Kan ju också vara från grannen eftersom jag bor i radhus men det lät verkligen som att det kom nerifrån källaren!


Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

gud vad läskigt :S

2012-06-11 @ 17:37:02
Postat av: Rebecca

ja lite faktiskt, men det slutade efter kansker fem minuter :P

2012-06-13 @ 08:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback