14 juni, gläd sommar ;)

Jag blir så trött på blogg.se appen! Det gick inte att logga in och sen gick jag till app store för att kolla och då stod det att man skulle ta bort den och ladda ner den igen och då gjorde jag det men sen funkade typ inget alls.. Men jag tror att de håller på att fixa den med som dem gjort på hemsidan så det löser sig säkert snart.

Tittade på Dexter igår för att kolla om slutbetygen lagts upp, några hade gjort det men sju stycken var och är fortfarande kvar varav två jag vet säkert vad jag kommer få. Ett betyg jag hade fått blev jag besviken på, ett betyg blev jag positivt överraskad av.

Det är nog inte så roligt att höra om min dag haha, jag har meast tagit det lugnt. Gick på en promenad som blev rätt kort, kändes som att alla glodde på mig.. haha. Har tittat på ett avsnitt till av serien och jag har även varit duktig och fixat i min garderob vilket behövdes, förundras över att det alltid behövs just i min garderob :P

Idag ska jag och pappa till sommarstället, där kommer vi befinna oss tills på söndag. Såg på väderprognosen att vädret inte skulle vara på topp men jag håller tummarna för att det ändras:) Då ska jag minsann ta mitt första dopp utomhus för i år! Men vi får se, beror lite på vädret. Om ungefär en kvart ska vi åka så vi kommer upp ganska sent, mitt rum kommer säkert va iskallt, burr.

Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

ha det så bra!:)

2012-06-15 @ 13:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback