13 juni

Idag har det varit en bra dag:) hittills. Den började med att jag åt frukost framför teven och därefter fixade jag till mig litegrann. Hade först satt på mig jeans men sen när jag gick ut på altanen ändrade jag beslut och gick in och bytte till shorts. Sen gick jag för att möta kompisar och vi gick till Gränby:) Gick och kika lite där och tog en smoothie som inte levde upp till förväntningarna den här gången, men det var skönt att sitta ute i solen:) Jag kom hem med två kassar, det var inga plagg jag tänkte "Åh den MÅSTE jag ha!" men kan väl va bra att ha, min garderob är så tråkig.

Nu sitter jag på altanen, lyssnar på radio och bara tar det lugnt i soooleen:) Ikväll ska jag börja titta på en serie som Stina tipsat mig om, den ska tydligen vara något för mig så vi får se;)

 


Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

det är kul att du har börjat blogga igen!:) och du måste säga sen vad du tkr om skins:)

2012-06-13 @ 17:10:17
Postat av: Rebecca

Hihi:) Vi får se hur länge det håller, jag tror på en vecka, MAX :P Ja det ska jag absolut göra:)

2012-06-13 @ 17:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback