12 juni och nystartat sommarlov

God kväll alla sötisar! Dagen har bjudit på rätt mycket smått och gott:) Den började med en cykeltur till skolan där skolavslutningen var. Klassen träffades i ett klassrum och vi fikade, jag åt dock bara en halv hallongrotta och drack ett glas saft haha men sötsuget fanns inte där så tidigt på morgonen! Sen begav vi oss till aulan, rätt skoj faktiskt! Lärarna bjöd på sig själva om man säger så haha. Sen åkte vi in till stan för att luncha på en japansk restaurang, det var gott:) På det blev det att sitta vid ån, det var inte direkt någon sol men det var trevligt ändå.

Kom nyss hem från Hanna där vi tittade på en film och njöt av att sommarlovet äntligen är här:) Men för att vara ärlig har jag samtidigt lite smått "panik", har typ inget planerat och sommarjobb verkar det inte bli något med heller, tyvärr:( Hade nog varit kul!

Nu ska jag surfa runt lite, efter det sova!

Lärdomar idag: Skicka flera bilder i samma mail på telefonen haha, det var inte så svårt ändå.


Fina tjejer :)

Jag och Maja :)


Min lunch, gott gott gott!



(Det här skulle ha kommit upp igår egentligen, men det funkade icke)

 


Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback