Jag tror jag smälter..

God förmiddag! Jag kom nyss hem från Årstahallen där jag köpte lite middag till mig och mamma, ja vi är lata som inte lagar mat haha. En person som var där fick mig att smälta alltså haha, hans leende var underbart! Dagen började inte så bra för mig men det där leende made my day hihi. Gissa om jag hade ett leende på läpparna när jag cyklade hemåt? Ja ett stort sådant! Hahaha. Försökte dämpa det lite när det kom någon emot mig, det gick sådär kan jag säga..


Klicka här för att kommentera
Postat av: Maja

haha sötisen<3 ^^
sa ni ngt till varandra? :D

Svar: Hihi:DJa vi sa rätt mycket för att vara sådär i en kassa;P Fast jag har inte sett honom något mer nu:(
Rebecca

2012-07-07 @ 15:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback