Ja där kan man ju också ha sin mobil

God morgon! När jag vaknade idag för ungefär en timme sen skulle jag kolla på klockan på mobilen som alltid ligger i en korg vid sidan av sängen, jag blev förvånad, den låg inte där. Men sen kände jag att jag låg på något, jo visst var det mobilen som låg på kudden bakom mig. Jag har haft en bra vecka som innehöll en mysig tripp till Köpenhamn, en fika hemma hos mig med en brun person jag inte hade träffat på länge samt två härliga personer till, fick en Victoria Secret body lotion av Karro, doftar väldigt gott av vanilj och kokos:) Igår stod stan på schemat, kom hem med ett par jeans, välbehövligt, ser så tomt ut på jeansraden nu när jag rensat ut där. En glass, närmare bestämt blåbärsglass smaskade jag i mig också innan det var dags att ta sig hem. När jag kom hem var det första mamma sa "Åh kommer du nu, hur länge hann jag var hemma själv? En halv minut" Så då blev jag lite småsur och gick ut genom dörren lika fort som jag kom in, tog en kort promenad och kom sedan hem igen haha. Egentligen skulle jag till min dyster Maria och äta mat men det blev inställt för Rasmus mådde inte så bra, istället blev det att min syster Caroline och sambon Peter kom på middag hos oss vilket var kul för jag har inte träffat Caroline på kanske 2 månader eller mer om jag gissar vilt. Fick en sommarpresent från Caroline som hon köpt nu när hon varit utomlands med jobbet, ett silvrigt Marc Jacobs skal, passar fint fint till min vita telefon så det bytte jag till på en gång:) Idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske ska börja med att avsluta mitt skrivande här innan det blir alltför långt;) Kanske ska jag prova på att göra eget tunnbröd, var sugen på att göra det förut men det blev aldrig att jag gjorde det, nu har suget kommit tillbaka. Om jag ska göra det måste jag åka och handla lite först. Nu blir det frukost!


Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback