Den perfekta drömmen, inte helt fel om det skulle vara på riktigt

Just nu ligger jag i sängen och tänker ta och sova. För en stund sen låg jag och grät lite smått, det var längesen jag gjorde det senast så det kanske bara var bra och behövdes. Det är inte något som hänt nu nyligen utan gamla saker! Men nu är det bra:)
Det är roligt och komma på själv vad man ska drömma om innan man somnar, även fast man troligtvis inte kommer drömma just om det. Hmm, jag ska drömma om att jag är utomlands. Jag befinner mig på en solstol på en alldeles vit strand, jag sitter med en stor vattenmelon i handen som är köpt av någon gubbe som går runt med all frukt på huvudet och skriker "fresh fruit, fresh fruit" och i andra handen har jag den tredje boken av Elsas Värld. Och ibland tittar jag upp från boken och sneglar på de snygga killarna som spelar volleyboll. Vad perfekt det skulle va!
Aja Nu ska jag sova, godnatt:)


Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback