Aassdfghklä

Okej, dagen var väll inte så farlig som jag trodde förutom att jag först ramla inne i matsalen så att både maten och vattnet flög åt alla håll och kanter (så pinsamt, det var verkligen PINSAMT!). Det var ganska många i matsalen och det är klart de tittar när det hörs så mycket som det gjorde.. Sen när jag skulle cykla hemåt ramlade jag också men det var faktiskt inte på grund av klumpighet utan det var för snön som gör att man cyklar lika vingligt som ett fyllo, kan ni gissa vart jag ramlade då? Ja det var ju såklart vid busshållplatsen där det står sjukt många som går i samma skola som mig. Såhär i efterhand kan man ju skratta åt det men det var inte kul då kan jag säga. Nej faktiskt har inget av det där hänt idag, det var en lång dag som från början kändes som ett helvete men sen så rullade dagen på ganska bra iaf:)

Glöm inte titta på 90210 idag, nya avsnitt;) hihi.


Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback