Lalalalala

God tidig morgon! Vaknade nyss och jag som inte behövde vakna förrän om ungefär en timme. Igår var det svenska prov, det kändes inte superbra men absolut inte dåligt heller:) Idag ska jag och klassen åka skridskor, i tisdags åkte jag med pappa för första gången i år så att det inte skulle bli helt ovant hehe.
I tisdags lämnade jag in en uppgift på engelskan som handlade om att man borde ändra cigaretternas förpackning till helt bruna för de trodde att ungdomar skulle röka mindre då som jag för övrigt verkligen inte tror på. Jag la därför dit ett cigarettpacket som skulle vara brunt men eftersom färgskrivaren inte fungerade här hemma här hemma så ritade jag i med egna pennor haha. Cigaretterna fick lite konstig färg men jag hade bråttom till skolan:P


Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback