Extra motion och extra mycket uppblåst snö i ansiktet

Halloj😄 För en stund sen blev jag klar med att äta middag och nu ska jag plugga så mycket att jag dör av trötthet, nej inte riktigt så mycket men nästan;) Nu ska ni få höra min önskan, min önskan är att få MVG på svenskaprovet på onsdag. Tyvärr tror jag inte att jag kan uppfylla min önskan för jag tycker Antiken som vi ska ha prov på är skittråkigt, så är det bara. Men jag ska ändå försöka..
Dagen gick ganska snabbt idag, började med Global Miljövård, sen hem, sen tillbaka till skolan för Ewa och Palle lektion och jobba med projektet och sen svenska. MEN det var en sak som kändes väldigt konstigt,ALLA mina tjejer var borta, ni får krya på er:)<3 Ja jusste, idag höll jag nästan på att bli överkörd av en bil, usch det var läskigt, hatar att cykla bland bilar!
Tack och hej leverpastej nu är det dags för plugg!
Söta Maja:)


Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback