10 september

Hejsan:) Igår var jag tvungen att lovajag Maja att jag skulle skriva något på den här bloggen.. egentligen så var det igår jag skulle göra det men glömde bort det. Så det blir ett idag istället:) Igår var det skola som vanligt, en lång sådan men det blev en del skratt ändå:) hehe. På sista lektionen hade vi engelska, där skulle vi titta på en film American History X. Den verkade ganska bra:) Men vet ni vad, på en engelskalektion hade vi svensk text på haha. På kvällen cyklade jag hem till Stinis en stund och tittade på Idol och åt en jättegod Gino hon hade gjort, mumsigt!

Idag ska jag tillbringa eftermiddagen/kvällen med Karro:) Vi ska äta på Dragon Palace och sen efter det ska vi traska iväg till musikens hus för att se en liten konsert där:)

Nu ska jag göra uppgifter på Personlig Försäljning och sen blir det nog lite frulle hehe.

Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback