-

God morgon! Igår var jag faktiskt jätteduktig, jag räknade matte typ hela dagen. Började till och med om ända från början av boken för att jag skulle förstå mer och jag tror nog att jag lärde mig lite mer. Men jag har fortfarande en massa tal kvar att räkna så det ska jag fortsätta med idag! Jag MÅSTE ju få godkänt på provet som är ganska snart! Efter det åkte jag till Gränby för att möta upp mamma. Jag fick två par skor och en jacka, en bra belöning efter min hårda dag tycker jag:) Fast jag vet inte när jag ska våga använda jackan.. haha.


Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

oj vad är det för jacka som man inte vågar använda?:) låter spännande tycker jag!

2011-09-24 @ 15:15:02
Postat av: Jag

en jacka från barnavdelningen:) hehe

2011-09-25 @ 14:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback