Plugglördag

God morgon! Igår kväll när jag skulle gå och lägga mig var det jättekallt i mitt rum så jag lindade in mig med en filt och la mitt kalla täcke på i hopp om att det skulle bli varmare. Men jag vaknade flera gånger under natten utav att jag frös, så jag får nog ta upp min kupevärmare (?) haha. Jag vaknade vid nio och fick upp och gjorde rent och fint i köket, maja var här igår och vi stökade ner lite när vi lagade mat och kladdkaka men nu är det fint igen:)

Idag är det min pluggdag för veckan som kommer ser ut såhär i skolan:
Måndag: Redovisning på miljökunskapen och grammatikprov på engelskan.
Tisdag: Småföretagande prov
Onsdag: Inget än så länge
Torsdag: Inget än så länge
Fredag: Matteprov och en inlämningsuppgift om arbetsmiljö och säkerhet ska in. Men inlämningsuppgiften gjorde jag klart igår, samma dag som jag fick den, så den är klar och inskickad redan!

Så alltså ser mitt pluggschema ut såhär:
Idag: Plugga in grammatik och småföretagande. Även kolla igenom min redovisning.
Söndag: Träffa tjejerna:D men också att plugga in det sista av grammatiken och läsa igenom redovisningen några gånger och sen kanske läsa i boken småföretagande om jag orkar.
Måndag: Småföretagande småföretagande småföretagande plugg plugg plugg
Tisdag: MATTE!!!
Onsdag: MATTE!!!
Torsdag: MATTE!!!
Fredag: Vilodag från pluggandet.

Sen veckan efter det är det praktik som gäller! Roligt och spännande:)


Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback