min dag på praktiken

Halloj:) Jag är nu hemma från min första dag på praktiken på Polarn o. Pyret. Jag fick sluta en timme tidigare för det fanns inte så mycket för mig att göra. Så nu har jag skrivit i min loggbok som man måste göra efter varje dag. Det har varit en rolig dag:) När jag kom dit visade min handledare mig runt i butiken, berättade hur det var indelat med storlekar och sånt där. Jag fick en arbetströja, blå och vitrandig, randigt är ju lite deras grej. Hon visade mig lagret. Min första uppgift var att larma kläder, det tyckte jag var lite trixigt för att man skulle göra på något speciellt sätt och man fick inte trycka utan det skulle bara glida igenom haha, så det stod jag ett tag med och tillslut vart jag lite bättre:) Sen hängde jag upp kläderna i butiken. Jag fick stryka några kläder, hämta jackor på lagret och lite sånna där smågrejer:) Sen så sa Annelie (min handledare) att jag skulle få följa med och kasta sopor.. haha. Som tur var var det inget sophus med kompost och sånt utan endast med kartonger, tur det! Sen lite innan fyra tog Annelie och jag en fika med clementin/satsumas (vet inte hur man ser skillnad på dem där haha) och en kaka sen efter det fick jag gå:) Så så såg min dag ut:) Nu ska jag göra skolarbete! Ha det så bra♥ Jag kanske skriver imorgon också om jag har lust:)


Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback