jobbet jobbet jobbet

Hejsan! Sitter och väntar på att pizzan ska bli färdig och sen är det matdags, är hungriiig! Imorgon börjar min praktik, roligt men lite nervöst:) Ska nog ta och berätta imorgon hur min första dag på jobbet var, känns så konstigt att säga jobb istället för skola hehe. Efter jobbet (;)) tänkte jag kanske köpa en foundation, vi får se hur det blir med den saken. Så idag ska jag fixa till mina naglar så att mina kollegor på jobbet inte behöver skämmas över mig och sen ska jag packa i väskan allt jag ska ha med mig på jobbet, okej det är nog inte så mycket förutom hårborsten;) Ni får ha det så bra så hörs vi imorgon när jag kommit hem från jobbet och berättar hur det var på jobbet:)

Jag försökte skriva ordet "jobbet" så mycket som möjligt hahaha, visst lyckades jag ganska så bra;P Man kan nog säga att det är min humor haha;)


Slänger upp en bild också bara för att det var så himla längesen, eller juste bilden på böckerna.. haha. Men den här bilden är finare;)


Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback