24 oktober 2011

Hejsan! Idag var jag i skolan första lektionen, kände att jag behövde hjälp med några uppgifter, men då skulle vi tydligen kolla på en film vi måste se men som jag redan tittat på.. plus att det var något knasigt med internet på skolan så det vart inte mycket till hjälp. Men jag fråga iallafall några saker efter lektionen så jag får väl klura ut resten hemma själv. Efter det åkte jag till praktiken.

Just nu lyssnar jag på en ny favvolåt, lite mesig kanske hehe men den är bra. Jag är trött nu känner jag, synd att det inte finns så att man bara kan trycka på en knapp så ligger man helt plötsligt nerbäddad i sängen och tänderna var borstade, ansiktet tvättat och toalettbesöket avklarat.

Godnatt:)


Klicka här för att kommentera
Postat av: maja

Vad för låt? :)

Miss u<3

2011-10-24 @ 23:37:28
URL: http://maiiaz.blogg.se/
Postat av: Jag

Shane Harper - One step closer är det:)

Saknar dig med, vi borde ses något nu på lovet<3

2011-10-26 @ 20:51:17
Postat av: Maja

jaa ;D Men det e mammas vecka då :( men jag ska försöka vara i Uppsala hos pappa ändå!! Fight!

2011-10-27 @ 20:07:59
Postat av: Maja

Asså Rebecca, den där röda drinken på din design, VARJE gång jag går in på din blogg börjar jag dräggla! XD hahaha den ser så galet god ut :)

2011-10-31 @ 13:04:39
Postat av: Jag

hahaha ja den var god den ;)

2011-11-05 @ 23:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback