22.54

Halloj! Ligger nu i sängen och är supertrött. Måste sova nu känner jag. Nästa vecka börjar ju min praktik, jag trodde att det skulle bli 3 ganska sköna och lugna veckor och då menar jag inte så mycket läxor. Men nej snarare tvärtom, idag fick vi ännu en till grej, i miljöpolitik, megastor också! Jag fick det till att det var mellan 50 - 60 frågor, några är bara sant eller falskt frågor, nån är att man ska skriva en berättelse om östersjön, massa frågor om östersjön, frågor om länder runt omkring östersjön m.m. och sen ska vi också skriva en debattartikel om östersjön. Som om vi inte har andra ämnen också.. Ville bara få ut min aggression. Det är bara att bita ihop, jag kommer att fixa det!
Ska nog läsa första kapitlet i min bok jag måste läsa, engelska. Så läsa först sen sova!
Hejdå pluggblogg

Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback