20 oktober 2011

Hejsan! Kom hem för ungefär 40 minuter sen. Var in på biblioteket en snabbis och lämnade tillbaka två ljudböcker jag lånat till mamma och laddat in på hennes nya mp3 för att hon skulle kunna lyssna på dem när hon var utomlands, för hon hade tjatat så mycket om ljudböcker. Tror ni att hon lyssnade på ljudboken? Nej det gjorde hon inte men hon lyssnade lite på musiken jag laddat in iallafall. När jag var på väg till min cykel var det en som flirta(?) med mig haha och inte nog med det, när jag cyklade under en tunnel vissla en av killarna på mig antar jag eftersom det bara var jag som var där. Vad är det med killarna idag? haha. Snart är det dags för middag och sen ska jag göra något vettigt som t.ex. göra något skolarbete.

Tydligen var det snöstorm för exakt ett år sen, tänk om det skulle varit så nu med, usch då hade jag nog gått in i dvala;)

Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback