torsdag

Hejsan♥ Kom hem för en stund sedan och nu sitter jag ute och ska göra klart två skolgrejer samtidigt som jag solar mina bleka ben, 2 in 1;) haha. Hade bara en lektion idag också, kunde till och med åka hem på samma bussbiljett och det var samma chaufför också hehe. Hade tänkt gå på stan ett litet tag för mig själv, men det känns så mobbat. Men jag åkte till Gränby och var där ett tag, för mig själv, men det känns inte lika mobbat där hehe och den tiden jag var där var det mest gamlingar. Jag tror jag bryr mig för mycket om vad andra tycker.. inte bra. Jag köpte ett par shorts och en ansiktskräm:) Det kunde ha blivit ett par till shorts, men jag vart för snål.

Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback