onsdag

Hejsan! Vad skönt väder det har varit nu de senaste dagarna:) Nu sitter jag ute i solen och tänkte börja plugga snart, prov imorgon. Skoldagen har varit bra, på idrotten fick vi springa 2km, jag och Sunisa slog alla, nejdå men vi var duktiga tycker jag och vi stannade inte nån gång:) På en annan lektion fick vi forstätta skriva bokstäver, haha. Läraren sa varje gång att det var jättefint, förvånad. Men då ska det nog gå bra på fredag när vi ska ha prov på det:)

Klicka här för att kommentera
Postat av: karro

bra jobbat där med springningen:D

Min tur på fredag eftermiddag, räknar med att gå mest tror jag;)

2011-05-11 @ 17:11:13
Postat av: Jag

Tackar xD

Haha det är bra det ;D

2011-05-11 @ 17:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback