naket ansikte


Sitter ute men ändå inte ute;) Så skönt att ha en inglasad altan eller vad man ska säga, ett uterum. Nu som denna dag när det regnar så vill man ju inte sitta ute så då är det här perfekt! Håller fortfarande på att bli smartare på matte, hoppas verkligen att det här hjälper mig på nationella provet i matte. Jag vet att jag skrivit ganska mycket om det men jag är så nervös inför det redan nu..:(


Klicka här för att kommentera
Postat av: stinis

JAG ÄR ASNERVÖS OXÅÅÅ!!

2011-05-16 @ 13:05:21
Postat av: karro

jag är också nervös!

2011-05-16 @ 14:41:02
Postat av: Jag

Det verkar som att alla är nervösa, usch och fy! Men det ska nog gå bra för oss alla hoppas jag!

2011-05-16 @ 17:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback