"man vill ju bara sätta kuken emellan"

Idag ska jag till min syster och hennes man (hihi), han fyller år idag så vi ska dit och fira:) Textningsprovet gick bra, eller alla mina bokstäver vart snea haha men tydligen så fick jag G, det var bara ett G-prov så det var det enda man kunde få.
Jag har slagit in paket, bytt kläder, sminkat mig lite mer och haft på nagellack, nu är jag redo!;)

Kram kram♥

Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

haha vad ska den rubriken betyda? xd fin design btw:)

2011-05-14 @ 11:40:00
Postat av: Jag

Den hörde inte till inlägget. Men det var en på bussen som sa så som är förståndshandikappad eller något sånt, till några småkillar haha, han pratade om att sätta den emellan cyklarna eller nåt sånt.. Hehe tack:)

2011-05-14 @ 12:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback