jag har iallafall försökt

Här är en teckning som jag har hållt på med ett tag lite då och då i nästan 2 månader. Jag kan ju inte rita men nu har jag försökt och såhär blev resultatet. Men det är nog faktiskt det finaste ansiktet jag har ritat någonsin, även fast det är en del som ser lite konstigt ut hehe:)


Ska sitta ute i några minuter till sen ska jag gå in och göra mig iordning för vid halv 5 ska jag gå till bussen och träffa Karro. Vi ska först på Koh Phangan och äta middag och sen ska vi vidare och kolla på dansuppvisning. Lycka till ni som ska vara med på uppvisningen!♥


Klicka här för att kommentera
Postat av: hannapanna

fint , håret ser ascoolt ut:) och snygga läppar hehe :P

2011-05-18 @ 13:12:07
Postat av: Jag

naw tack så mycket:*

2011-05-18 @ 18:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback