Dear nobody, idag simmade jag

Hallå hallå! Idag var vi på fyrishov och simma då, det gick bra:) Men jag luktar klor:( Efter det gick vi till McDonalds och jag åt en mc chicken junior haha. På engelskan fick vi välja en bok som vi ska läsa i nu under 3 veckor. Jag valde Dear Nobody, på bilden nedanför. Den handlar om en ung tjej som blir gravid och skriver brev till det ifödda barnet "Nobody" och sen får man veta lite om vad killen till barnet tycker om att bli pappa. Någonting sånt berättade våran lärare att den skulle handla om:) Om ett tag ska jag åka till dansen, SJÄLV:( Funderade på att skippa men bestämde mig för att gå även fast Stinis är sjuk, krya på dig<3 Önska mig lycka till;) hehe


Nu ska jag spela sushi-spel haha!
jag saknar dig.


Klicka här för att kommentera
Postat av: maja

Lycka till :) Det går nog bra!

2011-03-21 @ 18:48:34
Postat av: stina

hur gick det??:D

2011-03-22 @ 09:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback