Mycket Väl Godkänt

            Idag är ingen vanlig dag, för jag har fått MVG idag, hurra hurra hurra

Dagen har gått mycket bättre än vad jag trott och vågat hoppats på så nu när det är över så känns det väldigt skönt måste jag säga! (Haft redovisning på Bransch & Produktkunskap och en liten redovisning på Svenskan idag)

På Bransch & Produkt-redovisningen redovisade den gruppen jag var i om bananer. När jag berätta det jag skulle säga kände jag att mina ben skakade otroligt mycket, fattade inte varför för det brukar dom faktiskt inte göra. Men dem skakade verkligen som en vibrator haha, fram och tillbaka, fram och tillbaka. Men tydligen hade jag verkat helt kolugn, så det var ju bra;)


Klicka här för att kommentera
Postat av: karro

grattis fin du!

2011-03-12 @ 07:41:58
Postat av: karro

fina*

2011-03-12 @ 07:42:17
Postat av: Jag

tack:love:

2011-03-12 @ 07:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback