Twister


Jag och Karro:D♥
Det var ett tag sen och kolla på min fläta!!? hur liten som helst ju, och då är det där hela mitt hår, fast den satt ju ganska hårt(?) fast haha.

Idag så har jag promenerat till Maria, Rasmus, Robin och Theo och vi fikade med bullar och chokladbollar;)
Jag körde Twister med/mot Robin haha. Ni vet det där roliga spelet när man står med vänster fot på t.ex. grön och höger hand på röd osv. Kom ihåg att det fanns på Fritids:)
Ville bara säga att JAG VANN;) haha, fast det var nära att jag ramla jag med. Jag kanske borde köpa ett sånt där spel jag med, kul att köra det på tjejmiddagarna kanske? hihi

Nu ska jag spela spel:cool:


Klicka här för att kommentera
Postat av: karro

haha gud vilken muppig bild på mig;)

2011-03-13 @ 07:45:05
Postat av: Jag

nejdå jag tyckte den var fin:))

2011-03-13 @ 08:29:43
Postat av: maja

jag har twister ;D haha fast har typ aldrig spelat det..

2011-03-13 @ 11:52:25
Postat av: Jag

men det är superkul:))

2011-03-13 @ 12:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback