önskelista till vad


Hej på er! Här nedanför är min önskelista:) Fast det är ju långt kvar till min födelsedag som är i september och julafton kan man ju inte ens tala om, dit är det ju flera flera månader till haha. Men om man har tur så kanske man kan få en Iphone som är NUMBER ONE på min lista, en systemkamera skulle inte vara helt fel det heller:D

Digital fotoram är ju nästan ett måste om man har en systemkamera, hörlurar till datorn är inte så viktigt för det har jag redan men den ena funkar inte och chanel örhängen tycker jag är fina så jag tänkte att mamma och pappa kunde köpa med sig ett par från Thailand, okej då kommer dem vara fejk men det gör inget, tycker bara att dem är gulliga!:)


Hoppas kan man ju alltid få göra, eller hur:)

 


Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback