Matte kände igen mig haha

Hej:) Idag var jag och hämtade Robin på fritids, det gick super! Nu har han åkt hem så nu ska jag börja med school work buhu, önska mig lycka till! För det här är inte lätt:(

Klicka här för att kommentera
Postat av: maja

Sv. Precis



Med handelsgrejen? :P jag är inte riktigt klar än

2011-03-17 @ 17:00:22
Postat av: maja

sv. Nej det gick inge bra. Läkaren sa helt trvärtemot vad min första läkare sa :S tjejen jag hade först, hon bah; ja dom här måste du ta bort! De där kommer absolut att försvinna!

och killen igår: nej det är inget fel på de där, hejdå.



jag bah: öö okej? :S

2011-03-17 @ 17:27:56
Postat av: maja

sv. nee :S ville verkligen bli av med de på ryggen :( men det var jätte konstigt, för min förra solsyster sa oxå att jag kommer att behöva ta bort de

2011-03-17 @ 19:45:11
Postat av: maja

skolsyster*

2011-03-17 @ 19:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback