jeansen vrider på sig

Hejsan! Allt bra med er?:) Med mig är det helt okej, lite trött bara. Idag var vår klass till domkyrkan, det var inte så kul och hon som pratade pratade till oss som om vi var 3 år.

Dagens störande saker:
• Lång jobbig dag
• Jeansen vrider sig längst ned hela tiden, dem gör ALLTID det oavsett vilka jeans jag har på mig:( Är det bara jag som har det problemet eller kan det finnas fler?

Nu väntar lite finslipning till dem två redovisningarna jag ska ha imorgon. Den ena kan väl inte direkt kallas redovisning för vi ska bara sitta i en liten grupp och prata lite känslor och sånt där ni vet haha.


Klicka här för att kommentera
Postat av: Cecilia

Alltså nej jag har precis samma problem, så jäkla störande! Så jobbigt att gå och dra till dom hela tiden. Vet inte vad man ska göra, finns det någon lösning alls!

2012-04-02 @ 17:33:47
URL: http://cecuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback