I want to see you smile

Hej bloggen (nää men usch vad töntigt det låter)! Är inte på så jättebra humör och så har det väl varit ungefär hela veckan, det verkar som att väldigt många har en ganska så dålig period just nu, eller det kanske bara är jag som har fått för mig det. Igår mådde jag inte så bra så jag somna kvart över åtta haha och sov hela natten men ändå så var jag inte överpigg idag. Sista lektionen blev inställd för att våran lärares tak hade rasat hemma hos sig, tror jag det var, så det var ju skönt för våran del.


Dagens middag! Ser kanske inte så gott ut men det var det.


Pysslade om mig själv lite med en ansiktsmask!


Smaskade på lite vindruvor som förövrigt inte var så goda.

Nu ska jag försöka ta mig ork till att fixa min förfärliga naglar.


Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback