buuu

Ligger här i soffan och pillrar på min powerpoint som jag ska visa imorgon. Det har gått hyfsat bra, har lite fler bilder än tidigare nu också så det är bra:D Frågade bl.a. Stina om hon kunde följa med mig till årstahallen för att jag behövde knäppa lite bilder haha, men hon hade mycket plugg så hon kunde inte men hon pushade iaf iväg mig. Så jag gick dit alldeles ensam, men det gick bra ändå;) Träffade ingen som jag kände igen, eller jag såg en som jag jobbade med men jag gömde mig lite hahaha. Så nu är powerpointen klar, tror jag men jag har inte skrivit om det jag ska säga så jag vet inte riktigt vad jag ska säga hehe. Men vi får se om jag fixar det idag eller om jag bara kör ändå och pratar lite sånt som jag kommer på just då. Tror att det blir det sistnämda faktiskt! Snart ska jag kolla på Big Brother!!!:D




Från tunabackar innan jag och Karro skulle in på dans haha supersöt!

Rubriken - har sagt buu några/någon gång idag så det fick bli min rubrik för idag också :cool:


Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

duktig du! gick det bra?:)

2011-03-02 @ 16:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback