nittonde juni

Hejsan! Världens sämsta uppdatering, I know. Men men så är det. Men lite kan jag skylla på att jag varit i min sommarstuga i några dagar:P Pappa har hållt på att bygga en friggebod där och nu är den nästan klar, jag hjälpte till att måla en massa möbler och så var jag även så snäll att jag tvättade hans bil. Eller det var nog mest för att jag var rastlös haha. Tog även mitt andra dopp det här året, in the ocean. Det var faktiskt varmare än jag trodde, det brukar inte va så jättevarmt. Tyvärr blev det ingen båttur men till midsommar ska jag upp igen så då ska vi ta en tur har jag bestämt! hihi. Igår var jag med en vän på gränby och sedan åkte vi hem och kolla på film, high school musical;) Nu är det slutpratat, så jag visar några betydelselösa bilder istället:

Mina sockor som jag brukar ha på mig när jag är i sommarstugan hihi
Skorna jag brukar gå runt med utomhus när jag är i sommarstugan, hahaha
Fina blommor

Den här boken läste jag, ganska bra faktiskt
Fler blommor

Jag var ju tvungen att kolla hur varmt det var i vattnet, den visade 18 grader, otroligt!


Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback