nu när jag är ledig kanske det blir mer uppdatering

Hej på er! Tråkigt väder det är idag. Igår hade jag två prov efter varandra och dom gick helt okej:) Idag är vi lediga och jag bestämde mig för att inte åka med pappa till våran "stuga" och stannar hemma istället, blir så tråkigt att vara där i flera dagar när det inte finns någonting alls att göra. Så nu ska jag fixa mig litegranna och sen ta en tripp till stan för att äta lunch:)


Nej bilderna är ju inte från idag..


Klicka här för att kommentera
Postat av: karro

jävla pissväder idag! Tänkte köpa den där tidingen, är den bra?:)

Ses snart haha<3

2011-06-01 @ 10:47:32
Postat av: Jag

ja den är ganska bra plus att man får med en bikini;) haha ja det gör vi:love:

2011-06-01 @ 10:50:59
Postat av: karro

haha såg det i affären, köpte den inte då men funderar fortfarande. Kände bara att 50 kr var lite mycket haha:D

2011-06-01 @ 11:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback