What are words if you really don't mean them when you say them

Hej! Även den här bloggen är rätt död för tillfället som många andra bloggar är men nu tänkte jag skriva lite om hur duktig jag har varit. Är jag den som tränar minst tre gånger i veckan? Svar nej. Men både igår och idag faktiskt så har jag och en vän varit ute och sprungit. Mycket stolt över mig själv haha. Men man känner ju av träningsvärken lite, men då är det väl bara ett tecken på att man tränat bra?

Igår spenderades min kväll med film och monopol, men idag blir det nog bara att ta det lugnt framför tv:en.
 
Egentligen borde jag åka och handla lite mat nu, för vi har typ inga frukter eller grönsaker hemma som jag är sugen på. Och vi har knappt något annat heller. Och jag kan inte be mamma eller pappa för att jag är ensam hemma.

Nu ska jag nog prova mina två par skor jag köpte igår och sen kanske skriva ett roligare inlägg, nej det sista kanske jag inte gör..

Ha en (förhoppningsvis) fortsatt bra dag!:love:


Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback