halka-på-bananskal-tricket

Ska göras idag:
• fixa naglar! (klippa/fila, ta bort nagellack, ta på nagellack)
• läsa boken till skolan! (om jag har lust bara)
• göra mig i ordning! (duscha m.m.)
• gå/cykla/åka bil, I don't know, till Caroline och Peter! (Caroline fyllde år igår)

Har inte mycket saker till skolan som ska göras, är ju "ledig" från skolan i två veckor kan man säga. Ska läsa i boken från skolan ungefär 120 sidor och under praktiken ska jag skriva typ en dagbok varje dag och göra en powerpoint på hur det var där. Men man skulle tydligen helst lägga ner 50 timmar på powerpointen om man ville få ett MVG.. Det är ju nästan omöjligt, om man vill få en riktigt riktigt fin powerpoint så lägger man kanske ner max 2 timmar och sen kanske 3 timmar på vad man ska säga för spännande som har hänt under praktiken. Det kan ju va lite svårt ifall det inte händer något speciellt. Men då har jag en plan, jag ska lägga ett bananskal på golvet och sen ska jag säga till en som jobbar där att han/hon ska gå där och liksom låtsas ramla, men det ska se riktigt ut och sen ska jag fota/filma det. Bra va?..;)
                      

Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

hahaha seriöst?xd

2011-01-22 @ 10:26:36
Postat av: karro

hihi du är rolig du;)

2011-01-22 @ 11:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback