torsdag morgon

Hejsan! Haha sämst bloggande men inte gör det nåt, eller hur:) Ska klä på mig lite kläder, eller det behövs väl mycket kläder på antar jag eftersom det är den här kalla årstiden nu. Sen ska jag till Hanna:D För ett tag sen började jag läsa Sofie Fahrmans andra bok Elsas Värld, den är bra, men det är synd att det inte handlar så mycket om Hugo längre:( Men det kanske börjar handla om någon ny kille snart.. haha.

Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

kanske det kanske;);)

2011-01-06 @ 16:01:09
Postat av: Jag

hehe har kommit till nån kille som kallas för "rutiga skjortan" nu;)

2011-01-06 @ 18:20:14
Postat av: stina

haha,han är inte den enda;)

2011-01-07 @ 10:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback