skolprat

Hej! Idag har andra skoldagen gått på vårterminen. Känns ganska bra! Vi har påbörjat en ny kurs idag, Information & Layout heter den:) Och på frdag ska vi även börja med Näthandel A. Så nu blir det mer handelsämnen och det är kul tycker jag:) Imorgon har jag sovmorgon för att jag klarade word- och exelproverna bra på datorkunskapen, dom som inte fick så bra får komma dit imorgon och nästa vecka med mohahahaha. Nej vad taskig jag var nu hehe. Har också fått reda på vart jag ska ha min APU, på Årstahallen. Inte långt kvar tills dess, hoppas der blir roligt och att dom som jobbar där är skittråkiga hehe. Nästa torsdag ska vi ha utvecklingssamtal, uhh gillar inte sånt. Jag ska ha med Niklas. Nu måste jag göra klart engelskaläxan som är till imorgon.

Klicka här för att kommentera
Postat av: Hanna

Haha vilka roliga kurser ni har :) vi har ju bara de vanliga..

2011-01-12 @ 20:12:22
URL: http://sweetmissblue.devote.se
Postat av: stina

guuud vilken awesoome header!!! ha så här jämt! ser proffsigt ut !!

2011-01-12 @ 20:33:02
Postat av: Jag

Hanna: Ja dom är bra:) känns som rätt val att jag valde handel! Naaw stackare



Stina: Hahaha tackar!:) Men har du sett din egna då??:D Sjukt fin!

2011-01-12 @ 21:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback