namnsdagspresent av mamma


Fick några trosor av mamma på min namnsdag som är idag:)
Jag som behövde trosor men inte köpte några den dagen jag hade bestämt att jag skulle det hehe, och jag som inte sagt till mamma att jag behövde det.
Hur kunde hon veta det? hihi
Och det är dom som är från MQ som jag typ jämt kollat på när jag är där haha.
Nu får jag bara hoppas på att dom inte åker in i rumpan som vissa har en tendens att göra.. haha


Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

grattis!!!!

2011-01-15 @ 09:14:30
Postat av: Jag

tack:)

2011-01-15 @ 09:16:36
Postat av: Pia

hah! när jag såg inlägget först jag bah ååh snygga trosor, behöver också. Sen igår när jag kom hem från middagen hade mamma köpt sex par!! hahaha mammor hur vet de? :D

2011-01-16 @ 13:02:36
Postat av: Jag

haha ja precis hur vet de xD

2011-01-16 @ 13:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback