här pratas det om hår

Hej! Jag börjar bli trött:/ eller jag är redan trött. Och jag måste fixa matlåda till imorgon, får ta fram nån tråkig ur frysen.. Idag åt jag en pastasallad som jag har varit sugen på att köpa hela veckan haha.

Jag håller på att vänja mitt hår, alltså att det inte ska bli så äckligt fettigt redan nästa dag. Så då hade jag tvättat det på fredag morgon och sen på lördagen skulle vi till min syrra på födelsedagsmiddag och då ville jag ju inte bryta det där med att tvätta varannan dag som jag typ hade lyckats med hela veckan. Men blä, mitt hår var värre än vanligt. Sen iaf så längtade jag till att få tvätta håret haha. Men sen ville jag ha det rent på måndagen så då fick jag ju inte tvätta det på söndagen heller, jag kände mig inte så fräsch då.. Men sen på måndag morgon fick jag äntligen tvätta det. Och oj vad skönt det var, man ville ju bara ta på sitt hår hela tiden hahaha:P
Vilket problem jag har haha, men imorgon är det "hårtvättdag" igen:D

Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback