första dagen

Hejsan svejsan! Slappar efter första dagen på jobbet, praktiken. Jag har plockat upp varor och hjälpt kunder hela dagen. När jag kom hem var jag helt slut i benen och ryggen värkte lite. Men det är bättre nu efter jag käkat pannkakor och vilat framför datorn i sängen nu i nästan ett par timmar. Det är så konstigt.. förut var jag typ skitblyg för varenda liten sak men nu är det inte alls så. Det är ju väldigt bra:) Fast om jag ska va ärlig så kan jag fortfarande vara lite blyg, som ni säkert vet hehe. Men det viktigaste är väl att det går framåt och inte bakåt? Att man blir ännu mer blygare menar jag.

Äsch nu skiter vi i "blygsnacket". Nu ska jag gå ner till mammsen och pappsen och kolla på halv åtta hos mig;)

Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback