växer som sjutton

Hej hur är det med er?:) Med mig är det ganska bra.
Vet ni vad jag precis upptäckte? :O
Jag hade tagit på nån sorts olja på naglarna som ska göra att dem växer snabbare.. och nu när jag kollade på dem nu såg det ut som att dem hade växt redan haha. Och den där oljan hade jag på för kanske 2 timmar sen bara. Men jag kanske bara inbillar mig, men jag tror faktiskt inte det.. haha

Klicka här för att kommentera
Postat av: stinis

tjenis! haru sett meddelandet jag skicka på fb?;D

2011-02-24 @ 14:41:29
Postat av: maja

vad var det för olja? :D skulle oxå behöva ^^

2011-02-24 @ 15:42:09
Postat av: Jag

stina: yes, skickade tillbaka:)

maja: nått från mavala:)

2011-02-24 @ 15:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback