femtioen frågor med svar

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? - ganska lång, ha muskler speciellt armarna åhh och magen, fina ögon och ja mer får ni inte veta haha
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? - nej
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - eh datorn haha
4. Hur lång är du? - 165 cm tror jag:) 
5. Vilken är den senaste filmen du sett? - tror det var filmen förra helgen hehe, Love & other drugs
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: - 'haha okej'
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - smsa oftast, men ibland ringa
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - gifta
9. När såg du senast din mamma? - idag

10. Icke godkänt i något ämne? - nej :)
11. Mvg i något? - tror inte det, men kanske
12. När vaknade du idag? - typ mellan 8 och 9
13. Vilken är din favoritplats? - tråkig som jag är så har jag väl ingen favvoplats direkt, men jag gillar en speciell plats vid min sommarstuga:)
14. Vilken plats föredrar du minst? - måste nog säga Jälla faktiskt
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? - det vet man aldrig
16. Hur stor är din säng? - lagom stor:)
17. Vad sover du i?  - min säng..
18. Hur många kuddar har du i sängen? - 2 stycken:)
19. Var har du bott/bor? - Uppsala
20. Tycker du om kinamat? - ja det är gott:)

21. Tycker du om kaffe? - gillar det inte
22. Dricker du helst till frukost? - Varm choklad eller färskpressad juice:)
23. Kan du spela poker? - nej
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? - nej
25. Vill du ha barn? - ja men när jag blir äldre
26. Kan du några andra språk än svenska? - engelska
27. Har du någonsin åkt ambulans? - nej
28. vem såg dig gråta senast? - min kudde kanske haha
29. Vad spenderar du helst pengar på? - kläder och roliga aktiviteter
30. Är du cool? - ja såklar, haha..

31. Kan du rulla med tungan?  - ja
32. Vem är den roligaste människan du känner? - har svårt att bestämma mig 
33. Vad har du för ringsignal? - nån dålig, vet inte vad den heter hehe:)
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - ja den rosa kjolen har jag nog kvar och säkert någon tröja hihi
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? - mitt täcke
36. Kan du byta olja på bilen? - nej
37. Vilken var den senaste boken du läste? - elsas mode 2
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? - hehe nej det har jag inte
39. Dansar du i bilen?- nej

40. När var du i kyrkan senast? - med skolan var nog den senaste gången
41. Hur många hål har du? - två i öronen och sen får man väl tänka ut själv hahaha
42. Har du någon piercing?  - nej
43. Har du någon tatuering? - nej
44. Gillar du någon just nu? - nja
45. Har du provat droger? - nej
46. Röka eller snusa? - inget av dem
47. Har du pojkvän/flickvän? - nej
48. Vad är ditt mobil nummer? - den som vill veta får fråga
49. Vad ska du göra ikväll? - det ni det vet jag inte
50. Har du några syskon? - ja två stycken:)
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? - har abonnemang:)


Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

fin bild:D

2011-02-05 @ 13:51:53
Postat av: hanna

haha åh, där är ju lite av mig:D

2011-02-05 @ 17:59:45
URL: http://sweetmissblue.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback