många bilder haha

en verkligen jättebra bild på mig när jag dricker nypressad apelsinjuice, så gott!


gick till gräny och träffa maja:)


en klänning jag var tvungen att prova av maja, vad tycker ni? haha
ignorera minen haha


söt blus, fast det såg lite ut som att jag var gravid.


jag handlade en buisness-women skjorta (jag går ju på handelsprogrammet så why not;) haha) och en tröja
maja handla lite också:)


drick-pause = smoothie


mamma och jag gjorde pizza:)


sen gick jag hem till stina:)
fina ljus va? smygfota lite när hon gick iväg hihi:P


sist men inte minst, varm choklad ála stina med grädde på, mumsigt!


Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

mums:))

2011-02-28 @ 12:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback