några saker jag stör mig på

Några saker som jag stör mig lite på angående mitt utseende. Jag tänker inte på alla saker varje dag men ni vet när man har en dålig dag är ALLT fel och då även det här. Läs och njut ni som blir skadeglada av att någon annan inte riktigt är nöjd med sig själv, ni kanske får bättre självförtroende, då är det ju bra i sånna fall hehe.

Ingen ordning!
♥ Att jag har en prick vid ögonfransraden på vänster öga.
♥ Min ögonfransar, speciellt på vänster öga, går åt olika håll.
♥ Jag har ganska tunt hår, svårt att göra vissa frisyrer då.
♥ Mina äckliga finnar, just nu har jag mest i pannan. Men snart ni, då ska allt vara borta;) haha
♥ Min näsa är stor och nu när det är kallt blir den torr, fast jag smörjer in den morgon och kväll haha
♥ Mitt ena öga är liksom mer ihop än vad det andra är.
♥ Mina naglar skivar sig hela tiden och blir fula, kan bero på att jag inte jämt sköter om dem så bra.
♥ Mina bröst är små haha, gillar det inte, vill att dem ska vara lite större iaf. Får hoppas på att dem växer till sig snart.
♥ Gillar inte mina celluliter jag har på rumpan, det är inte jättemycket men vill ändå att det ska va slät och fin haha.
♥ Min ögonbryn gillar jag inte heller, får inte till någon fin form.

Ja det här är en del av dem saker jag stör mig på. Men alla är väl fina på sitt sätt även om jag inte riktigt tänker så jämt om mig själv. Förut pratade vi i skolan om vad "normal" egentligen betydde. Men vad är det som gör att man är normal? Är det när allas t.ex. bröst, rumpor, mage, ben, armar, ögon, öron, läppar, tänder, hår ser likadana ut på alla människor? Nej så kan det ju inte vara, då skulle det ju bli väldigt tråkigt. Fast i "normal" ingår inte bara utseendet tycker jag, det är också beteendet som spelar en stor roll.

Vet inte riktigt vad jag ville få ut med det här inlägget, kanske att alla inte är så himla perfekta men att det är INGEN som inte har någonting fint dem kan vara nöjda med:)

Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback