If I could write you a song to make you fall in love I would already have you up under my arm

Hejsan! Igår var jag ju i stockholm med mamma, det blev en del grejer:) Kul kul! Känner fortfarande av den varma chokladen (med grädde och marshmallows i;)) för att den var så varm alltså så jag brände tungan varje gång jag drack haha. "HÅTT CHOCKLETT" som mamma säger haha. (jag vet att det inte stavas sådär men hon sa det på det viset:P)
Just nu gör jag ingenting, kom hem för en stund sen.

I fredags innan bowlingen:)


 söta Sunisa


jag


Stockholmsbilderna


Mackan jag åt på Vete-katten (tror jag det hette?)
Väldigt intressant information..


Varm choklad från Espresso House
Smaskig!


Prova en långklänning för skojs skull hihi.
Den var väldigt genomskinlig.



Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

haha hått chåklett:DD

2011-02-20 @ 18:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback