Sthlm imorgon

Imorgon ska jag mammsen åka till Stockholm, ska bli kul! Men bäst att inte ha några förhoppningar om att det kommer bli en lyckad dag, jag och mamma kommer inte alltid så bra överens, men om jag biter mig i tungan varje gång hon gör/säger något irriterande så kommer det nog gå bra;) haha. Och sen inga förhoppningar om att man ska komma hem med flera påsar med fina kläder i, det kan ju bli som förut att man handlar en massa inne på hm, en av affärerna som finns i Uppsala, haha. Jag tror jag knäppte bild på alla hm-påsar som vi hade, men jag vet inte vart den är. Eller det kanske inte var jag som knäppte bilden, äsch jag vet inte, många påsar var det därifrån då iallafall.


Godnatt!


Klicka här för att kommentera
Postat av: maja

Bild - Tove Styrke??

haha :)

2011-02-21 @ 12:14:36
Postat av: Jag

haha nej nej det är bara lilla jag;) haha

2011-02-21 @ 14:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback